czwartek, 28 maja 2015

Przeczytaj!

Wasza decyzja!

Teraz jestem chora, więc leże i się nudzę.Mam już połowę rozdziału, ale nie wiem czy pisać dalej to opowiadanie.
Mam wrażenie, że z każdym rozdziałem ktoś przestaje to czytać.
Ja już nie robię tego dla siebie, robię to dla Was.

Rozdział będzie w tą sobotę.
Od tego rozdziału będzie zależało, czy opowiadanie 'No Control' będzie dalej pisane.
Pamiętajcie - to zależy od Was.

Nie będę dalej się wypowiadać :) Po prostu zrobię co do mnie należy - napiszę rozdział - i zobaczę co będzie dalej.

WSZYSTKO ZALEŻY OD WAS!

8 komentarzy:

  1. Prosze pisz dalej :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio mam cholernie mało czasu, ale pisz, proszę :c
    K.K

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam nie kończ z blogiem,
    Pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz bo wychodzi Ci to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz, to ze nie zawsze komentujemy to nie znaczy ze przestajemy czytac!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No pisz mi te genialne opowiadanie <3!

    OdpowiedzUsuń