wtorek, 22 września 2015

Notka autorska

I dobiliśmy do końca. Dzisiaj się żegnam z tym blogiem.
Wiem, że wiele osób nie popiera tego iż zakończyłam to opowiadanie. Przepraszam.

Dziękuję za wszystkie komentarze, wyświetlenia. Najbardziej jednak chciałam podziękować za to, że w ogóle są takie osoby, które polubiły to co tu umieszczałam. To jest tylko moja wyobraźnia. Nic nie zdarzyło się w prawdziwym życiu. I nigdy nie zdarzy. A Was zaciekawiła ta historia.

Dostaję dużo pytań/próśb o drugą część No Control. Widzę, że jest kilka osób, które bardzo by chciały zobaczyć jak potoczą się dalsze losy Dawida i Pauli. Cieszy mnie to bardzo. Jednak wydaje mi się, że duża ilość czytelników zrezygnowała z czytania tego ff. 
Więc odpowiedź na pytanie, czy będzie druga część No Control?  brzmi - Nie warto.

To opowiadanie chyba się Wam znudziło, co?

Teraz możecie mnie znaleźć na nowym blogu - Whisper.
Myślę, że ta historia jest o wiele ciekawsza. Ten blog podoba mi się najbardziej z tych co pisałam.
Mam nadzieję, że Wam również się podoba.

Żeby już nie przedłużać! Podsumowanie!
- Drugiej części No Control nie będzie! Czemu? Po 1. nie mam pomysłu, a po 2. nie nie warto.
- Teraz piszę bloga Whisper i serdecznie wszystkich tam zapraszam! :D

Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś pytania to proszę zadawać je tutaj pod tym postem lub na asku.

Jeszcze raz wszystkim dziękuję za wszystko co działo się na tym blogu!
Dziękuję bardzo! <3 :') ♥

9 komentarzy:

  1. to my dziękujemy, według mnie byłoby mega warto pisać drugą część, ale ta decyzja zalezy od ciebie:D
    mega lubiłam tego bloga, ale whisper jest rownie czadowy, wiec ciesze sie ze bedziesz tam regularnie dodawala posty, jeszcze raz mega dziekuje i gratuluje napisania tak fajnego fanfiction!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy są wlasnie za kolejna częścią ale
    to twoja decyzja wiec cieszę sie ze powstał taki fajny blog jak ten. Czytam juz chyba z 4 twojego bloga i są super więc widzimy się na whisper :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za to opowiadanie <3 i będe czytać każdy twój blog, twoja wyobraźnie i styl pisania jest mega :')

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem warto , ale to już jak chcesz :/ :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem tez warto spróbować 2 część ale to od ciebie zależy 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę szkoda, że nie kontynuujesz swojego projektu, był naprawdę wspaniały. Może jeszcze kiedyś? Jak myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że kiedyś może wrócę, ale czy ktoś jeszcze będzie czytał moje ff o Dawidzie? ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze sie, ze tu trafiłam. Ciekawe opowiadanie

    OdpowiedzUsuń