sobota, 19 września 2015

Epilog

Przewijałam kontakty w moim telefonie.Ręce trzęsły mi się, a przez łzy w oczach widziałam niewyraźnie.To jedno słowo, którego szukałam, szybko przykuło moją uwagę.Nabrałam powietrza, gdy naciskałam palcem na te pięć literek.Wyskoczyło kilka opcji.Szybko kliknęłam ostatnią.
'Usuń'
'Czy chcesz usunąć 'Kwiat' z listy kontaktów?'
'Potwierdź'

Kiedyś pewien człowiek powiedział, że miłość jest tylko dla odważnych.
I miał rację.Jeżeli się zakochujesz podejmujesz ryzyko.
Uzależniasz się od kogoś, a potem ta osoba znika z twojego życia, ale nadal pozostaje w sercu.
A jakie są konsekwencje?Zostajesz zniszczony.

22 komentarze:

  1. Wielka szkoda, że to już koniec i jeszcze tak smutno się skonczyło;(
    Uwielbiałam tego bloga, ale whisper tez zapowiada się świetnie, więc mam nadzieję, że da radę zastąpić mi tego bloga hah. Mega.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze tak to się skończyło, mozna by druga częśc napisać jak sie przypadkiem spotykają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo, 2 część byłaby mega, bo szkoda, że tak smutno się kończy:(

      Usuń
  3. Jezu czemu ja się popłakałam? Jezuu czemu to się tak skończyło matko :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem co powiedzieć..... ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko nie to :(( błagam zrób drugą część to opowiadanie jest cudowne

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam ale dlaczego skopiowałaś MÓJ wierszyk z MOJEGO bloga, bez mojej zgody ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Cie bardzo.Nie miałam pojęcia, że to z Twojego bloga.Przeglądałam cytaty (wpisałam w google ,,cytaty'') i to wyskoczyło mi między innymi.Jeszcze dzisiaj to zmienię.Jeszcze raz bardzo przepraszam.Jest mi teraz głupio :c

      Usuń
    2. Już zmieniłam.Mam nadzieję, że nie będziesz miała mi tego za złe.Bardzo Cie przepraszam.

      Usuń
    3. Ok, nie ma sprawy po prostu się troszkę wkurzyłam bo myślałam, że zrobiłaś to umyślnie :* :)
      Dziękuję, za wyjaśnienie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Nawet słowa nie wyrażą mojego smutku. Zrób drugą część

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż.. smutno coś i nie zgadzam się na takie zakończenie... jeju :') Zrób druga część :/

    OdpowiedzUsuń