poniedziałek, 27 lipca 2015

Rok - 12 lipca

Kochani nie wiem czy zdajecie sobie z tego sprawę, ale 12 lipca minął już rok!
Rok odkąd pisze fanfiction!
Tak, tak...wiem.Was może to nie obchodzić, ale dla mnie to bardzo ważne. :)
Bywało różnie i nie raz chciałam skończyć z tym wszystkim, ale jakoś nie mogłam.
Mimo, że w każdy rozdział wkładałam/wkładam wiele wysiłku i okropnie wielką ilość czasu to jednak zdecydowałam się pisać.
Niektórzy dają mi tą motywację, a niektórzy myślą, że napisanie rozdziału to jet takie hop.. i gotowe.
Tak nie jest.
Ale nie o tym chciałam, aby był ten post! xD
Napisałam już jedno opowiadanie, które swoja drogą cały czas jest odwiedzane.Liczba wyświetleń cały czas rośnie.Cieszę się, że ktoś tam jeszcze zagląda :D Ale strasznie mi wstyd, bo tamto ff jest okropne. xD
To opowiadanie jeszcze trwa, ale wiadomo, że kiedyś się skończy :/ (mam już wszystko zaplanowane co do ostatniego rozdziału! :D)
I zaraz przyjdzie pora na kolejne opowiadanie, bo nie zamierzam robić drugiej części 'No Control'.
Pracuje nad tym nowym powiadaniem i powiem Wam, że jestem bardzo zadowolona jak na razie :D
Kurczę.... znowu zeszłam z tematu xD Więc.....
Bardzo dziękuję tym, którzy czytają i komentują moje rozdziały na blogu! :D
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i miłe słowa zawarte w nich <3
 ____________________________________________________
Jeżeli macie pytania na temat Whisper to możecie tu je zadawać:

1 komentarz:

  1. Gratuluję roku! :D Czekam na nowy blog :D Tylko szkoda, że nie będzie drugiej części drugiej :/

    OdpowiedzUsuń